U bent hier: Pers » Nieuwsberichten » The Hair Project 2017 in Kortrijk Xpo: merken pakken uit met topshows!

NIEUWSBERICHT

The Hair Project 2017 in Kortrijk Xpo: merken pakken uit met topshows!

PERSBERICHT – Kortrijk, 3 januari 2017

Op 12 & 13 maart staan vakmanschap, hair fashion & fun voor de professionele kappers centraal tijdens THE HAIR PROJECT. Het event is de vernieuwde opzet van de vroegere HAIRSTYLE vakbeurs en zal voor de 2de keer plaatsvinden in Kortrijk Xpo. Op een laagdrempelige manier komen de bezoekers er alles te weten over grote en kleine (haar)merken, nieuwe producten en de laatste trends. Diverse merken staan met topkappers op het show- & workshop programma om de laatste kapseltrends te presenteren. Een bezoek aan The Hair Project is een must voor iedere kapper die professioneel met zijn vak bezig is! Het levert gegarandeerd een ‘boost’ aan inspiratie op en is een unieke gelegenheid om te netwerken met collega-kappers uit de Benelux.

Aanbod op maat van de professionele kapper

The Hair Project legt de focus volledig op het kappersvakmanschap, kwaliteit, educatie en nieuwe producten & trends ontdekken. Het merkenaanbod is dit jaar ruimer en heel divers. De leveranciers zullen zich allemaal volgens eenzelfde concept, in een uniforme Brand Box of in the Warehouse, presenteren. Alle deelnemende merken zijn uiteraard gericht op professionele kappers. Een greep uit het aanbod: L’Oréal Professionnel, Matrix, System Professional, Wella, Sebastian, Balmain, L’Anza, Pro Duo, Kemon, Paul Mitchell, Moroccanoil, Scandinavian Hair Care & Color, Olaplex, Absolution, Sinelco, Pac, Interlook Design, Equipal, JJ Maes, Bes, Renbow, Great Lengths, Curve-O, Rubec, enz. Een overzicht van alle deelnemende bedrijven is op de website terug te vinden.

Merken pakken uit met topshows

Het programma op the Runway, een gigantische catwalk waar doorlopend shows worden gegeven, belooft geweldig te worden.  L’Oréal Professionnel presenteert er tweemaal hun laatste trendcollectie. Deze show wordt gepresenteerd door de ambassadeurs van het merk: Thierry Huys, Edwin Brabants en Michael Del Bianco. Wella & Sebastian brengen 2 teams : Robby Osselaer van Bobhead met ‘Registered’ & het artistieke team van Jean-Claude Biguine. Pro Duo zal het podium Belgo-Italiaans kleuren met twee heel variërende shows:  de Belgische topkapper William de Ridder presenteert zijn laatste collectie voor Paul Mitchell en de Italiaanse topkapper Mauro Galzignato, Kemon’s Artistic Director, brengt ‘the ‘Italian Touch’. Het merk Moroccanoil, dat in België aan een sterke opmars bezig is, zal in Kortrijk ook voor het eerst op het hoofdpodium te zien zijn. Verder staan op de wish list nog een mannenshow en een internationale topper. Al deze kappers zullen ook hun know-how delen in the Hubs: deze workshops leggen de focus op de ‘vaktechnische vertaling’ van de trendcollecties op the Runway. Kortom: een veelzijdig programma waaruit iedere kapper zijn gading zal vinden.

Tickets nu online te koop op www.thehairproject.eu

Tickets kan je via de website kopen. Een online dagticket kost € 25,- en aan de deur kost een dagticket € 30,-. Met een kortingscode van een deelnemend bedrijf zijn tickets voor € 20,- verkrijgbaar.  Volg The Hair Project op Facebook en/of Twitter, zo blijft u op de hoogte van alle laatste nieuwtjes over het evenement.

THE HAIR PROJECT – KORTRIJK XPO

Annick Pycarelle  -  annickpycarelle@kortrijkxpo.com – T. +32 56 24 11 11